Szczegółowych informacji udziela Biuro Zamówień Publicznych
pod nr. tel. 75 64 73 102,103

ul. Kochanowskiego 10, pok. 42-43 (III piętro)
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Repozytorium plików dla postępowań od dn. 28.09.2016 r.

Wykaz archiwalnych postępowań o udzielenia zamówień publicznych (aktualny do dn. 27.09.2016 r.)

 

Informujemy, że w dniu 17 maja 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości poniżej 10.000 euro na wykonanie zadania pn.: Realizacja talonów na zakup artykułów biurowych i szkolnych (nr postępowania: BZP.272.2.25.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=5&eid=544

Termin składania ofert do godz. 14:00 w dniu 23 maja 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 2 maja 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2742D Mysłakowice – Miłków w km 0+000 do 4+023 [Intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]” (nr postępowania: BZP.272.2.22.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=5&eid=541

Termin składania ofert do godz. 09:00 w dniu 11 maja 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu

Informujemy, że w dniu 30 kwietnia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej gminy Stara Kamienica” (nr postępowania: BZP.272.2.13.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=4&eid=540

Termin składania ofert do godz. 10:00 w dniu 9 maja 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu. 

Informujemy, że w dniu 25 kwietnia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Zabezpieczenie organizacji dwudniowego szkolenia z wyżywieniem i zakwaterowaniem" (znak sprawy: BZP.272.2.20.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=4&eid=539

Termin składania ofert - do godz. 9:00 w dniu 02.05.2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 24 kwietnia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2742D Mysłakowice - Miłków w km 0+000 do 4+023 [Intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]" (nr postępowania: BZP.272.1.6.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-6

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 12:00 w dniu 10 maja 2018 r.

Informujemy, że w dniu 4 kwietnia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Rozeznania cenowego o wartości do 10.000 euro na realizację zadania pn.: „Dodruk przewodnika pn.: Karkonosze" (nr postępowania: BZP.272.2.10.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=4&eid=534

Termin składania ofert - do godz. 13:00 w dniu 12 kwietnia 2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

Informujemy, że w dniu 3 kwietnia 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Dostawa energii elektrycznej do budynku administracyjno  - biurowego Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych 15”  (nr postępowania: BZP.272.2.11.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=4&eid=533

Termin składania ofert do godz. 13:00 w dniu 11 kwietnia 2018 r. 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu. 

Informujemy, że w dniu 30 marca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: „Zabezpieczenie organizacji dwudniowego szkolenia z wyżywieniem i zakwaterowaniem" (znak sprawy: BZP.272.2.7.2018).

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=3&eid=531

Termin składania ofert - do godz. 13:00 w dniu 6.04.2018 r.

Zapraszamy do udziału w postępowaniu.

 

 

Informujemy, że w dniu 28 marca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie Zapytania ofertowego o wartości do 30.000 euro na realizację zadania pn.: Dostawa energii elektrycznej do budynku administracyjno  - biurowego Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych 15”  (nr postępowania: BZP.272.2.3.2018).

UWAGA: Unieważnienie postępowania w dniu 30 marca 2018 r. 

Dokumentacja postępowania została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Jeleniogórskiego:

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?przetargi=1&rok=2018&mc=3&eid=529

 

 

 

Informujemy, że w dniu 8 marca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Zakup licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem rozwiązań informatycznych w ramach projektu Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim" (nr postępowania: BZP.272.1.4.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-4

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 10:00 w dniu 16 marca 2018 r.

Informujemy, że w dniu 7 marca 2018 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Jeleniogórskiego w 2018 roku" (nr postępowania: BZP.272.1.1.2018).

Link do strony, na której opublikowana została dokumentacja przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

http://www.powiat.jeleniogorski.pl/index.php/pliki/zp/zp-2018/18-1-1

Termin składania ofert w postępowaniu upływa o godz. 10:00 w dniu 22 marca 2018 r.